2014. szeptember 24., szerda

3. nap Látogatás a MAN összeszerelő üzemben és a repülőgép múzeumban

A mai nap első csodája a napsütéses reggel volt. El sem akartuk hinni! Így azért csak nagyobb lendülettel vágtunk bele a mai napba.
Reggeli után a szálló előtt várt minket a busz, amivel elmentünk Niepolomicébe, ahol megnéztük a MAN összeszerelő üzemét.

Először egy prezentációt tartottak nekünk a gyár történetéről, majd idegenvezető kíséretében körbejárhattuk az üzemet. Meg kell hogy mondjuk, szívesen dolgoznánk itt!

Délután pedig elmentünk a repülőgép múzeumba, ahol kipróbáltunk egy repülőgép szimulátort, jó páran le is zuhantak:)

Felmehettünk II. János Pál pápa saját bejáratú repülőjére is!

Beleülhettünk egy repülőbe is:

és készítettünk mókás képet, ha már egyszer ott volt a lehetőség:)

Mivel sok időt töltöttünk el itt, mire hazaértünk a szállásra, már mehettünk is vacsorázni, aztán megírtuk a munkanaplókat és az élménybeszámolókat, majd zárásképpen egy kicsit biliárdoztunk.

Továbbra is mindenki jól van, Csüllög tanár úrnak is elküldtük a házikat, úgyhogy jó gyerekek vagyunk! Nincs ránk panasz:)